Bevezetés
A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Jelen tájékoztatást a Megrendelő a regisztráció során tudomásul veszi és elfogadja.

 1.,  A szolgáltató adatai

A www.evoauto.hu webáruházat  az Evo Autó kft. üzemelteti.

Evo Autó Kft. 4034 Debrecen, Sípos utca 15

Adószám: 22611945-2-09

Cégjegyzék szám: 09-09-018691 Bejegyző Bíróság: Hajdú Bihar Megyei Bíróság               

A továbbiakban mint Eladó.

A szerződés nyelve magyar.

Adatvédelmi Nyilatkozat szám: NAIH-88921/2015.

Bankszámla szám: Budapest Bank 10101061-35598800-01003002

Elérhetőségeink:

Email: evo@evoauto.hu

Telefonok: 06-30-33-77-600, 06-52-618-789

                    06-30-830-0997

2., Általános rendelkezések, regisztráció

 A webáruházban történő barangoláshoz, nézelődéshez valamint a szöveges tartalmak megtekintéséhez nem kell regisztráció.  Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak. Az árakat az Eladó előzetes bejelentés nélkül is változtathatja. Az Evo Autó Kft minden tőle telhetőt megtesz a webáruházban megjelenő adatok pontosságának biztosítása érdekében, azonban nem vállal garanciát az itt megjelenő ár- és termékadatok pontosságáért. 

A Vásárló a teljesen és maradéktalanul kitöltött regisztrációjával tud webáruházunkban rendelni.  A Vásárló által megadott adatok alapján készítjük el a regisztrációt, melyről a Vásárló e-mailben értesítést kap.  Ezen e-mail aktiválása után nyílik lehetőség a Vásárló által történő rendelésre. Az áruházban található cikkek mellett „+Kosárba” gomb megnyomásával kerül a termék a kosárba. Ez még nem minősül rendelésnek.

A „Kosár tartalma” „Rendelés” gombjára kattintva betekinthet a kosár tartalmába, ahonnan elvégezhető a termékek megrendelése. A rendszer összegszerűen kezeli az aktuális szállítási feltételeket, mely részletezését a 3 pontban találja. A megrendelés előtt a Vásárló kiválasztja a számára megfelelő szállítási módot: Futárszolgálat vagy Helyi átvétel. Itt nyílik lehetőség a fizetési mód kiválasztására is, mely lehet: Utánvétel, Előre utalás vagy Készpénz. A megrendelés  a „Megrendelés” gombra kattintva jön létre. Ezután a Vásárló visszaigazolást kap a rendeléséről. A vásárlás létrejöhet az áruházon keresztül, vagy  e-mailen.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés pillanatában közötte és az  Eladó között adás-vételi szerződés és szállítási szerződés jön létre.

3., Szállítási feltételek

A szállítási feltételek kialakításánál fő szempont volt a lehető legegyszerűbb és leggazdaságosabb módozatok kidolgozása:

A futárszolgálatot a GLS végzi, melynek díjszabása belföldre, 20 kg-ig

                                                               779,-  + ÁFA    azaz 1700,-

Ha az előre utalást választottad akkor más költség nincs!
Ha utánvétes fizetési módot választod, ehhez jön még 236,- + ÁFA azaz 300,-

Ezeket a díjakat 40.000,- felett nem kell fizesd, ezt átvállaljuk Tőled!

Akkumulátor rendelése esetén a szállítási költség minden esetben 1,000,-, még akkor is, ha a többi tétel az ingyenes szállítási zónába esik.

Ha a Vásárló által megrendelt termék az Evo autó Kft-nél vagy beszállítójánál raktáron található, úgy a termék 18-72 órán belül leszállításra kerül. Ettől eltérő szállítási határidő esetén telefonos vagy e-mailes tájékoztatást adunk. 

4., Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák eredeti 2. példányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez. Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl.: a szállítást végző cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Adatkezelési alapelveink megegyeznek a hatályos jogszabályokkal. A regisztráció során megadott adatokat kiemelt biztonsággal kezeljük, azokat 3. fél részére át nem adjuk.

Adatvédelmi Nyilatkozat szám: NAIH-88921/2015.

 

5., Elállási jog

Az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül a rendelt áruk visszaküldhetőek, hivatkozva a távollévő felek között szerződésekről szóló 17/1999.( II.5) Kormányrendeletre.  A bejelentés történhet telefonon, személyesen és írásban (postai levél, e-mail). Az áru Eladóhoz való visszajuttatásának költsége a Vásárlót terheli.

A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog, ha a termék, külön kérésére lett előállítva, vagy egyedi rendelésre lett rendelve. A Vásárlónak kiemelten figyelni kell az áru épségére, annak állagát gondos gazdaként megóvni. A nem rendeltetésszerű használatból keletkező károkat a Vásárló állja, melynek mértékét az Eladó állapítja meg. A csomagolásában sérült termékeket, ha azok nem újra eladható állapotban vannak, nem tudjuk  visszavenni. A beépített termékeket baleset biztonsági szempontból semmilyen formában nem áll módunkban visszavenni.

Amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Az Eladó köteles minél hamarabb , de legkésőbb 30 napon belül az áru ellenértékét visszafizetni a Vásárlónak.  A visszafizetés banki utalással történik a Vásárló által megadott bankszámlára.

Az Eladó részére visszaküldött csomagokat sem utánvéttel sem portósan nem áll módunkban visszavenni, átvenni.

6., Szerzői jog

Az áruházban található adatokat szerzői jog védi. Jelen szerzői jog a rendszerben található összes adatra, hozzárendelésre és képre vonatkozik. Bármely más rendszerbe, sem közvetve sem közvetlenül nem használható. A webáruház kereteiben nyújtott tartalmak teljes mértékben jogtiszták, vagy azok az EvoAutó kft. saját szellemi termékei.

A webáruházban található tartalmak minden ismert felhasználási módjára, így különösen a tartalmak digitális és nem digitális többszörözésére, terjesztésére, nyilvános előadására, nyilvánossághoz való közvetítésére, harmadik fél részére felhasználási jog átadása Tilos.

7., Garancia

A többször módosított az 1959. évi IV törvény a Polgári Törvénykönyvről szóló, valamint  Az egyes fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 IX.22 számú kormányrendeletben álló rendelkezések az irányadóak. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak. 

A jótállás ideje forgalmazónként, gyártónként változó 6 hónaptól, 24 hónapig terjed. A garancia(jótállás) meglétének feltételei:

  • az alkatrész maga
  • vásárlást igazoló számla
  • a beszerelést igazoló számla
  • garanciális jegyzőkönyv kitöltése
  • a gépjármű forgalmi másolata
  • szerelői szakvélemény

Nincs garancia-jótállás a következő termékekre

  • ablaktörlő
  • izzó
  • elektronikai termékek

8., Europai Online Vitarendezési Platform

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Lehetősége van regisztráció nélkül telefonon vagy e-mailben is panaszt tenni:

Nemzeti kapcsolattartó pont – Magyarország

Budapest Krisztina körút 99 H-1016 Tel : 06-1-1488-2033, e-mail: onlinevita@bkik.hu

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Jelen Általános Szerződési Feltételek nem örök érvényűek az abban foglaltak, piaci, társadalmi és gazdasági okokból változhatnak.

Debrecen 2016.03.08