Autóalkatrész webáruház www.evoauto.hu

Garancia és Visszaáru


Hogy mit kell tennie, ha garanciális probléma van az alkatrésszel?

Első lépésként vissza kell mennie az autószerelőhöz és meg kell vele vizsgáltatni a hibásnak vélt alkatrészt. Amennyiben a szerelő azt állapítja meg, hogy az alkatrész hibás, és még garancia időn belül van, abban az esetben garanciális bejelentő lapot kell kitölteni. A Garanciális lap önmagában nem elegendő, minden esetben kell még a forgalmi másolata, egy a szerelő által leírt szerelői szakvélemény, melyet az ő aláírásával és bélyegzőjével hitelesített, a beszerelésről készült számla és/vagy munkalap, és az alkatrész eredeti számlája. Abban az esetben, ha akkumulátor vagy lengéscsillapító, lenne garanciális, abban az esetben kérnénk csatolni mérési jegyzőkönyvet is, ugyanis a lengéscsillapítót kiszerelt állapotban nem lehet bevizsgálni.

A Garanciális Ügyintézés menete:

Az alkatrészt vissza kell küldeni hozzánk. Amikor az alkatrész megérkezik hozzánk, mi szemrevételezzük és tovább küldjük az Importőrnek. A szemre vételezés azért szükséges, mert ha itt találunk olyan nyomokat, mely arra utal, hogy az alkatrész nem megfelelően lett beszerelve, abban az esetben a garanciális ügyintézés nem folytatható.

Az Importőr ezután vizsgálatnak teszi ki az adott alkatrészt. A kis értékű alkatrészek esetén a garanciát az Importőr maga állapítja meg, persze vizsgálatok után.  Amennyiben egy alkatrész nagy értékű például Kettőstömegű, visszaküldik a gyárba és ott vizsgálják be. Ha kész a vizsgálat, írnak egy szakvéleményt, amelyben elfogadják vagy elutasítják a garanciális igényt. Amennyiben a garanciát elfogadták, abban az esetben az Importőr nekünk küldi a Jóváírást, és utána mi is tudjuk küldeni Önnek az alkatész árát. A Garanciális ügyintézés ideje változó.

Mit csináljak addig az autó nélkül?

Mivel garanciális ügyintézésről van szó, ebben az esetben mindig meg kell venni az új alkatrészt. Pozitív garancia elbírálás esetén kapja vissza Ön a garanciázott termék árát.

Ki fizeti ki nekem az ebből eredő káromat /szerelés és postaköltség/?

A garanciális ügyintézés alkalmával igényt lehet tartani kártérítésre, melynek jogosságát szintén az Importőr határoz meg. A garancia esetén, ha pozitív, ha negatív, a postaköltségét mi méltányossági alapon álljuk, ezzel is segítve az Ön problémájának megoldását.

Mi történik, ha elszakad a vezérmű szíj vagy a lánc?

Nagyon fontos tudni, hogy vezérmű szíj és vezérmű lánc szakadás esetén minden esetben előbb velünk vegyék fel a kapcsolatot, mivel a garancia ebben az esetben csak akkor érvényesíthető, ha egy illetékes kolléga ott van a motor vezérlésének a megbontásakor és ő arról fényképeket készít. Erre azért van szükség, mert a vezérlés az autó legkényesebb része és ennek a cseréjéhez nagy oda figyelés és szakértelem szükséges. Ha a szerelő szerelési hibát vét, abban az esetben megbontáskor látja a kiérkező szakember.

 

 

Visszáru kezelése:

A nálunk vásárolt alkatrészekre 14 napos visszavásárlási garancia van. És hogy ez mit jelent?  Az alkatrészeket csak és kizárólag eredeti csomagolásában, a rajta lévő matrica, vonalkód, cikkszám sértetlensége esetén áll módunkban visszavenni. Amennyiben az alkatrész méretében vagy formájában nem megegyező az Ön által rendelttel, kérjük, jelezzen felénk, és mi a lehető leghamarabb cseréljük.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

Amennyiben az áru beérkezik és mi átvettük, az alkatrész visszavételezéséről készül egy mínuszos  számla és az alkatrész árát az Ön által adott bankszámla számra visszautaljuk.

Ha bármilyen további segítségre van szüksége hívjon minket bizalommal. Elérhetőségeinket megtalálja a lap alján az Elérhetőségeink menü pontban.

A garanciális Ügyintézéshez letölthető dokumentum: Garanciális Bejelentő