Sok kérdés merülhet fel a webshop használatáról és működéséről. Az eddigi tapasztalatokat gyűjtöttük össze, de természetesen ha újabb kérdés merül fel, arra is szívesen válaszolunk az evo@evoauto.hu mailre vagy 06-30-33-77-600 telefonon is.

Hogyan kereshetek az autómhoz alkatrészeket?

Az „Autó alkatrészek” menüre kattintással elindul az alkatrész keresés folyamata, melyben Neked folyamatosan csak választania kell a felmerülő lehetőségek közül. Itt eljutsz a keresés végére, ahol már cikkszámot látsz árral, raktárkészlettel. 

Ha Debreceni vagyok hogyan kaphatom meg az árut?

Ha végzetél a keresgéléssel és rákattintottál a kosárra, ott választhatod a "Helyi átvétel" funkciót. Abban az esetben, ha van raktáron a termék akkor azonnal átvehető, hanem nem akkor értesítést kapsz a beérkezésről, és ezután átvehető a kosár tartalma üzletünkben.

Van Debrecenben kiszállitás?

Igen van, általában 3x: reggel, délben és délután.

Ha nem Debreceni vagyok hogyan kaphatom meg az árut?

Ahol rendszeresen járnak a terítő autóink Hajdú és Szabolcs megyében ott 400,- bruttóért szállítjuk ki az árut, abban az esetben ha ez meghaladja a 35.000 Forintot, akkor ingyenesen.

Ha nem a fenti megyékből rendelsz Tölünk, akkor a GLS szállítja a Te csomagodat. Ha 20 kg-ot nem haladja meg a súlya, akkor  35,000,-ig 990,- a szállítási költség, afölött ingyenes a szállítás. Utánvét esetén 300,- de itt is érvényes a 35.000,- összeg határ, a fölött ezt sem kell fizetni. 20 kg fölött egyeztetünk Veled.  A "Kosár"-ban látható egyébként, mindig az aktuális művelet közbeni szállítási és utánvét díj.

Fizethetek átutalással?

Igen, de csak előre utalással. Ha a rendelt termékeinek "Készlet:" státusza "Készleten" vagy "Beszállitónál" vagy "Telephelyen", akkor az ár semmilyen esetben nem változhat, akkor a kosárban látható összeget utalhatod. Ha nincs a termék a telephelyeinken, akkor vagy díjbekérőt vagy számlát állítunk ki, melyet ha kiegyenlítesz, még aznap elküldjük a csomagot! 

Nem találtam meg a keresett alkatrészt az oldalon?

Előfordulhat, hiszen egy autó rengeteg alkatrészből áll, amelyet igen sok gyártó állit elő. Ha elküldöd nekünk az autó alvázszámát (17 karakter) és az igényt, akkor mi válaszolunk Neked rövid idő alatt. Igyekszünk minden kérésre, kérdésre aznap válaszolni.

Meddig rendelhetem a kosár tartalmát, hogy minél hamarabb megkapjam?

A rendelt árut minél hamarabb próbáljuk előkészíteni szállításra. A 15.00 - ig rendelt árút még aznap megpróbáljuk elküldeni! Hamár rendelt egy nap, és még pluszba rendel, a 15.00 és 17.00 között rendelt termékeket,  amelyek raktáron vannak "Készleten" státuszúak, még bele tesszük a nyitott csomagjába! Így azt, másnap már meg is kaphatja.

Minden termék ára egy darabra vonatkozik?

Igen, de ez alól kivételt képez pár termék: fékbetétek szettben (4db fékbetét) vannak csomagolva, fékpofák (4 db pofa) szintén. Delphi féktárcsa, ha utána van írva, hogy "párban" - az 2 ára.

Mindenből rendelhetek 1 darabot?

Mindenből, de van két kivétel: Féktárcsa és a Fékdob, balesetbiztonság szempontból csak párban rendelhető és párban cserélendő! Itt fontos még megjegyezni, hogy a lengéscsillapítókra minden esetben, úgy van garancia ha párba cseréljük azokat. Az első tengelyen 2 darab cserélhető és a hátsó tengelyen is 2 darab cserélhető egy időben. Ennek műszaki oka van, kérem rendeléskor ezt vedd figyelembe!