Autóalkatrész webáruház www.evoauto.hu

Gyakran Ismételt Kérdések

Sok kérdés merülhet fel Önben a webshop használatáról és müködéséről. Az eddigi tapasztalotokat gyűjtöttük össze, de természetesen ha újabb kérdés merül fel, arra is szívesen válaszolunk az info@evoauto.hu mailre vagy 06-30-33-77-600 telefonon is.


Hogyan kereshetek az autómhoz alkatrészeket?

Az „Autótípus szerint” menüre kattintással elindul az alkatrész keresés folyamata, melyben Önnek folyamatosan csak választania kell a felmerűlő lehetőségek közül. Itt eljut a keresés végére ahol már cikkszámot lát árral, raktárkészlettel. Ott ahol "Refenciák" gombot lát további árban és minőségben eltérő alkatrészeket is talál.

Ha Debreceni vagyok hogyan kaphatom meg az árut?

Ha végzett a keresgéléssel és rákattint a kosárra, ott választhatja a "Helyi átvétel" funkciót. Abban az esetben ha van raktáron a termék akkor azonnal átvehető, hanem nem akkor értesítést kap a beérkezésről, és ezután átveheti a kosár tartalmát üzletünkben.

Van Debrecenben kiszállitás?

Igen van, általában 3x: reggel, délben és délután.

Ha nem Debreceni vagyok hogyan kaphatom meg az árut?

Ahol rendszeresen járnak a teritő autóink Hajdú és Szabolcs megyében ott 400,- bruttóért szállitjuk ki az árut, abban az esetben ha ez meghaldja a 30.000 Forintot, akkor ingyenesen.

Ha nem a fenti megyékből rendel Tölünk, akkor a Magyar Posta szállitja az Ön csomagját. Ha 20 kg-ot nem haladja meg a súlya, akkor 10,000,- ig 1500 Forint, 10,000,-től 30,000,-ig 790 Forint és 30,000,- vagy afölött ingyenes a szállítás. 20 kg fölött egyeztetünk Önnel.

Fizethetek átutalással?

Igen, de csak előre utalással. Ha Ön rendelt termékeinek "Készlet:" státusza "Készleten" vagy "Beszállitónál" vagy "Telephelyen", akkor az ár semmilyen esetben nem változhat, akkor a kosárban látható összeget utalhatja.

Nem találtam meg a keresett alkatrészt az oldalon?

Előfordulhat, hiszen egy autó rengeteg alkatrészből áll, amelyet igen sok gyártó állit elő. Ha elküldi Nekünk az autó alvázszámát (17 karakter) és az igényt, akkor mi válaszolunk Önnek rövid idő alatt. Igyekszünk minden kérésre, kérdésre aznap válaszolni.

Meddig rendelhetem a kosár tartalmát, hogy minnél hamarabb megkapjam?

A rendelt árut minnél hamarabb próbáljuk előkésziteni Önnek szállításra. A 15.00 - ig rendelt árút még aznap megpróbáljuk elküldeni! Hamár rendelt egy nap, és még pluszba rendel, a 15.00 és 17.00 között rendelt termékeket,  amelyek raktáron vannak "Készleten" státuszuak, még bele tesszük a nyitott csomagjába! Így azt, másnap már meg is kaphatja.

Minden termék ára egy darabra vonatkozik?

Igen, de ez alol kivételt képez pár termék: fékbetétek szettben (4db fékbetét) vannak csomagolva, fékpofák (4 db pofa) szintén. Delphi féktárcsa, ha utána van írva, hogy "párban" - az 2 ára.

Mindenből rendelhetek 1 darabot?

Mindenből, de van két kivétel: Féktárcsa és a Fékdob, balesetbiztonsági szempontból csak párban rendelhető és párban cserélendő! Itt fontos még megjegyezni, hogy a lengéscsillapítokra mindenesetben, úgy van garancia ha párba cseréljük azokat. Az első tengelyen 2 darab cserélhető és a hátsó tengelyen is 2 darab cserélhető egy időben. Ennek műszaki oka van, kérem rendeléskor ezt vegye figylembe!